Poradnia Neurologiczna dla Dorosłych i Dzieci
W celu rejestracji do poradni pacjent lub osoba trzecia występująca w imieniu pacjenta proszeni są o przedstawienie skierowania do właściwej poradni. Nie dotyczy to kontynuacji leczenia.
Skierowanie powinno zawierać następujące elementy:
- pełną nazwę świadczeniodawcy wystawiającego skierowanie
- adres świadczeniodawcy kierującego
- nazwę poradni, z której wystawiono skierowanie
- aktualny, pełny numer umowy zawartej z NFZ
- nazwę poradni/pracowni, do której kieruje się pacjenta
- informację o rodzaju skierowania: konsultacja/stałe leczenie
- dane pacjenta: imię, nazwisko, adres, PESEL
- rozpoznanie w języku polskim wraz z kodem wg. ICD 10
- pieczątkę i czytelny podpis lekarza kierującegoW przypadku braku leczenia w ciągu 730 dni, pacjent proszony jest o dostarczenie nowego skierowania.
W przypadku braku leczenia w ciągu 730 dni, pacjent proszony jest o dostarczenie nowego skierowania.
Każdorazowo pracownicy Rejestracji informują pacjenta o konieczności dostarczenia nowego skierowania i wyznaczają termin świadczenia uzależniony od kategorii medycznej „pilny” – „stabilny” oraz posiadanej informacji o kontynuacji leczenia lub wizycie pierwszorazowej.
Informacje o rejestracji do poradni specjalistycznej
Harmonogram pracy poradni specjalistycznej
Ankieta do poradni specjalistycznej