Skargi i wnioski
Uprzejmie informujemy o możliwości składania skarg i wniosków. Wszystkie Państwa uwagi zostaną rozpatrzone i przyczynią się do poprawy organizacji pracy i jakości naszych usług.
Skargi i wnioski przyjmuje:
-
Dyrektor
W Przemyślu, ul. Basztowa 13, gabinet nr 3 (na parterze), w każdym dniu po wcześniejszym uzgodnieniu w rejestracji lub sekretariacie.
tel. +48 16 678 66 66, wew. 23; e-mail
-
Pełnomocnik Dyrektora d/s Zintegrowanego Systemu Zarządzania
W Przemyślu, ul. Basztowa 13, Rejestracja (1 piętro) w środy, w godz.12.00 – 13.00;
tel. +48 16 678 66 66 wew. 21 lub +48 607 876 592; e-mail
-
Kierownik Filii w Nienadowej,
W Nienadowej 502A codziennie, w godz. 12.00 – 13.00;
tel. +48 16 651 20 22; e-mail
-
Kierownicy Zmian Fizjoterapeutów
W Przemyślu, ul. Basztowa 13, codziennie, w godzinach pracy.
tel. +48 16 678 66 66 wew. 48;
-
Koordynatorzy Ośrodków Dziennych
- Rehabilitacji Ogólnoustrojowej oraz Fizjoterapii Domowej
W Przemyślu, ul. Basztowa 13, codziennie, w godzinach pracy.
tel. +48 16 678 66 66 wew. 48;
- Rehabilitacji Osób z Dysfunkcją Narządu Słuchu i Mowy, Narządu Wzroku oraz Dzieci z Zaburzeniami Wieku Rozwojowego
W Przemyślu, ul. Basztowa 13, codziennie, w godz. 11.00-12.00.
tel. +48 603 662 951;
-
Rzecznik Praw Pacjenta
ogólnopolska bezpłatna infolinia pon. – pt. w godz. 9.00 – 21.00, tel. 800 190 590
www.bpp.gov.pl
-
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46, 01 – 171 Warszawa